ליימן שליסל בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת טופיפי בישראל, עולה בקמפיין חורף משפחתי לטופיפי . הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10, ו-24.



הקמפיין מטעם חברת "שטורק", הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית על ידי מקאן אריקסון. לטובת הקמפיין הופק סרטון פרסומת חדש שנבחר לאחר שהוכיח את עצמו בעולם והוא מציג כיף ומשפחתיות ומביא את טופיפי כפינוק משפחתי טעים ואהוב המתאים לכולם בכל עת.



היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2.5 מיליון ₪ . הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא הסלוגן המסורתי המלווה את המותג מזה זמן רב – כייף גדול בטופיפי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)