ליימן שליסל מרחיבה את מותג השוקולד מרסי

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מרסי (merci) בישראל, מרחיבה את פעילות המותג ובתוך כך מבססת מעמדה בתחום השוקולד, עם השקת סדרת טבלאות השוקולד פרימיום של מרסי בישראל.


אמיר מצא, מנהל תחום מותגים בליימן שליסל ומי שאחראי לפעילותו המוצלחת של מותג מרסי בישראל, אמר כי "מרסי הוא מותג קלאסי ואהוד מאד בישראל, בעיקר בשל האיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו. מרסי מוביל את שוק הבונבוניירות בישראל מזה שנים רבות וכעת צפוי לתפוס מקום מכובד גם בשוק השוקולד פרימיום, הידוע כשוק תחרותי ומאתגר. עם השקת טבלאות השוקולד של מרסי בישראל אנו צופים חיזוק נוסף גם למעמדה של ליימן שליסל כשחקנית משמעותית בשוק השוקולד המקומי".


לפי נתוני סטורנקסט (ל-2015), שוק טבלאות השוקולד בישראל נאמד ב- 450 מיליון ₪ בשנה. בתוכו, שוק טבלאות הפרימיום נאמד ב- 170 מיליון ₪ ורשם גידול של 10% ביחס לשנת 2014.


אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה