לילית קוסמטיקה בקמפיין טלוויזיוני להשקת הבושם החדשה של Dolce & Gabbana, Rose The One

חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש של דולצ'ה וגבאנה Rose The One.



תקציב "לילית קוסמטיקה" מנוהל ע"י משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" והוא ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 10) בתאריכים ב – 25/10 עד 8/11. פרסום בעיתונות הארצית במהלך חודש אוקטובר נובמבר.



עידן חדש בסיפור הזה של Rose The One נלכד שוב בעזרתו של צלם האופנה המחונן Jean Baptiste Mondino. המוזה שלו, ההתגלמות הבלתי נשכחת של Rose The Oneהינה סקרלט ג'והנסן.



כאייקון גלובאלי, סקרלט מהפנטת את הצופים עם תערובת היופי הייחודית שלה, קסם אישי ואינטליגנציה מוחשית. כזיקית בפני המצלמה, זהותה מחוץ לעדשה של השחקנית מאופיינת על ידי תחושת זהות עצמית נחושה והחלטית. ניצבת למולנו אישה העומדת על דעתה ושמחה על כך. עבור Rose The One היא מגלמת צד תמים וילדותי יותר של הדיווה.



בהגיבה על הקמפיין, סקרלט משתפת בהשקפותיה: "מר Dolce , מר Gabbana ו- Jean Baptiste Mondino יצרו חזון כה מעורר השראה של נשיות באמצעות ה Rose The One. הם לכדו בו את כל חינה של האישה, הרגעים השקטים שלה. זה, עבורי, מה שהופך את הקמפיין הזה לכה מיוחד, וזו הרגשה נפלאה להיות חלק משיתוף פעולה זה".



הפסקול המקורי לפרסומת הולחן על ידי המלחין האיטלקי המהולל Ennio Morricone: מחווה עיקשת מתמיד לרושם המתמשך הנוצר על ידי האישה של Rose The One.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)