לילית קוסמטיקה מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדש לרגל השקת הבושם החדש מבית "אזארו"

חברת לילית קוסמטיקה המייבאת ומשווקת באופן בלעדי את בשמי "אזארו" מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדשני לרגל השקת הבושם החדש לאישה VISIT FOR WOMEN. הקמפיין החדש יכלול פרסום אינטרנטי וכן פעילות אינטראקטיבית באתר ייעודי אליו ניתן יהיה להיכנס באמצעות הפניה שתתפרסם באתר MSN.



באתר הייעודי יתבקשו הגולשות להשיב על שאלה הקשורה בעולם הרגשות בהתאם לקונספט עליו מבוסס הבושם ושמו- FOR WOMEN VISIT– המרמז על ביקור מרגש ובהתאם להקל היעד אליו פונה הבושם: נשים עצמאיות, אסרטיביות שיודעות מה הן רוצות!. בנוסף, האתר יכלול סקרים, כתבות וסרטוני וידיאו בכל הקשור לעולם הרגשות.



נשים אשר ישתתפו בפעילות יוזמנו לבחור את המקום המרגש שאליו ירצו לטוס עם בן זוגן, כאשר בסיום התחרות ניתן יהיה לזכות בכרטיס טיסה ליעד הנחשק. כמו כן, כל מי שתשתתף במשחק תוכל להוריד מהאתר קופון בגינו- כל לקוחה אשר תרכוש את הבושם החדש VISIT לאישה (בגודל 50 מ"ל או 75 מ"ל) תקבל במתנה: בושם VISIT לגבר בשווי 180 ₪ או קרם גוף VISIT לאישה בשווי 250 ₪.



היקף הקמפיין מוערך בכ- 250 אלף ₪ והוא יסתיים בתקופת החגים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)