ליעד שובל מונתה לסמנכ"לית השיווק של "תן-ביס" בישראל

מינוי בכיר חדש בפלטפורמת המשלוחים "תן-ביס" 

ליעד שובל מונתה לסמנכ"לית השיווק של "תן-ביס" בישראל 


ליעד שובל מונתה לסמנכ"לית השיווק של פלטפורמת המשלוחים "תן-ביס" בישראל.
 
ליעד בת 39, בוגרת MBA במנהל עסקים מגיעה לתן ביס עם 15 שנות ניסיון בתפקידים בכירים בארגונים שמובילים את תחום מוצרי הצריכה בארץ ובעולם. ליעד כיהנה במגוון תפקידים בחברות כמוP&G  (פרוקטר אנד גמבל), שטראוס, פפסיקו ואסם-נסטלה. בתפקידה האחרון ניהלה ליעד את הפעילות העסקית ושיווקית בחטיבה הקולינרית של אסם-נסטלה בישראל והובילה אותה לגידול דו-ספרתי. ליעד נשואה וגרה עם בעלה ושלושת ילדיה בתל אביב.

תומר פפר, מנכ"ל "תן ביס": "ליעד מצטרפת לצוות ההנהלה שלנו כחלק מאסטרטגיה חדשה של החברה. ליעד מביאה איתה ניסיון רב ומאוד רלוונטי ל"תן ביס", חשיבה אסטרטגית ויצירתית ותשוקה רבה לעולם השיווק אשר ניכרת בהישגיה. אני שמח מאוד על הצטרפותה."

"תן ביס" היא פלטפורמת המשלוחים הגדולה בישראל המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית. תן ביס פועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק.

אולי יעניין אותך

David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)
 ארליך
 לשמאל יואב הורוביץ, צבי ימיני, אורית אפרתי, שיזף רפאלי
 שלומית ירון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר