למה חשוב לשווק את העסק בכמה אפיקי שיווק דיגיטלי במקביל

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים חייבים לקדם את עצמם בצורה יעילה באינטרנט, ולשם כך נחוצים שירותי שיווק דיגיטלי נרחבים. רועי בן ארי, מנכ"ל DIGITWOW סוכנות שיווק דיגיטלי, מדבר על חשיבות השיווק בערוצים דיגיטליים שונים, וכיצד עסקים יכולים למנף את הערוצים הללו כדי להיכנס לשווקים שונים, כולל ה- B2B, ולהגיע לקהלי היעד שלהם.

אילו אפיקים דיגיטליים מומלצים לשיווק עסקים, ועד כמה חשוב לעסק לשווק את עצמו בכמה אפיקים במקביל?

רועי: "כיום, לעסקים יש מספר ערוצים דיגיטליים זמינים לקידום. הראשון הוא קידום אורגני באתר שלהם, שהוא בעצם אופטימיזציה של האתר שלהם למנועי חיפוש כמו גוגל. זה חשוב כי זה מאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק כשהם מחפשים מילות מפתח או ביטויים רלוונטיים ולהופיע לא רק בממומן". אגב, בסוד רועי אומר לנו שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מקידום אורגני.

"הערוץ השני הוא קידום ממומן בגוגל אדס. סוג זה של פרסום הוא לפי תשלום לקליק, כלומר עסקים משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שפורסמה. Google Ads יכולה להיות יעילה מאוד לעסקים שרוצים להביא במהירות תנועה והמרות לאתר שלהם."

"שלישית, פלטפורמות מדיה חברתית ופרסום בפייסבוק, אינסטגרם, TikTok ולינקדאין מאפשרים לעסקים, קמעונאים ונותני שירותים כאחד, להגיע לקהל רחב יותר. עם מיליארדי משתמשים פעילים, הפלטפורמות הללו מציעות לעסקים את ההזדמנות להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולקדם את המותג שלהם תוך שהם שוברים את המחסומים הגאוגרפיים שהגבילו אותם בעבר, לפני עידן הדיגיטל".

זה הגיוני. אבל כיצד עסקים יכולים למנף את הערוצים הללו כדי להיכנס לשוק ה- B2B ולהגיע לקהלי היעד שלהם?

רועי: "עסקי B2B חייבים להבין שלא כל הערוצים נוצרים שווים בכל הנוגע לקידום השירותים שלהם. לדוגמה, לינקדאין היא פלטפורמה מצוינת לעסקים חברות וארגוני B2B לקדם את עצמם מכיוון שזו רשת חברתית מקצועית שמושכת אנשים מאוד איכותיים כגון תפקידי מפתח (מנכל"ים, סמנכל"ים, מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי שיווק וכו) שכן אם הלידים שאנו רוצים לייצר הם מהסוג הזה, לינקדאין זה הכתובת."

"עם זאת, זה גם חיוני לא לשים את כל הביצים שלהם בסל אחד. במקום זאת, עסקים צריכים לחפש אחר דרכים נוספות למנף מגוון ערוצים כדי להגיע לקהלי היעד שלהם. גישה זו לא רק מאפשרת להם להתחבר לקהל רחב יותר, אלא, היא גם מבטיחה שהם לא מסתמכים יתר על המידה על ערוץ אחד שעשוי להשתנות או להיות פחות יעיל עם הזמן".

זו עצה מצוינת. האם תוכל לספר לנו כיצד DIGITWOW עוזרת לעסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם?

רועי: Digitwow  היא סוכנות לשיווק דיגיטלי שפועלת כבר יותר מ- 10 שנים. אנו עובדים עם עסקים וחברות על מנת לפתח אסטרטגיות שיווק שמותאמות לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם. לצוות שלנו ניסיון של שנים בשיווק דיגיטלי, ואנו ממנפים את הכלים והטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לעזור ללקוחותינו להצליח.

"אנו מציעים מגוון שירותי שיווק דיגיטלי 360, כולל עיצוב ופיתוח אתרים, פרסום ב- SEO, Google Ads וניהול מדיה חברתית, שרותי גרפיקה, וידיאו ועוד. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להבין את קהלי היעד, התחרות והמגמות בתעשייה שלהם, מה שמאפשר לנו לייצר קמפיינים שיווקיים אפקטיביים המביאים לתוצאות מדהימות עם החזרי השקעה גבוהים מאוד".

אם נסכם את דבריך, עסקים יכולים לקדם את עצמם באופן אורגני באתר האינטרנט שלהם, להשתמש ב-Google Ads כדי למשוך תנועה במהירות ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, TikTok ולינקדאין. כאשר נכנסים לשוק ה- B2B, חשוב להבין מהם הטרנדים החדשים בשיווק לשנת 2023 להמשך קריאה לחצו כאן ואילו ערוצים יהיו היעילים ביותר בקידום השירותים של העסק ולהימנע מהסתמכות רבה מדי על ערוץ אחד. 

לסיום, ספר לנו עוד כמה מילים על DIGITWOW

Digitwow (דיגיט וואו) היא סוכנות שיווק דיגיטלי המסייעת לעסקים לקדם את עצמם באינטרנט ולייצר לקוחות חדשים על בסיס קבוע. לצוות המומחים שלנו יש הבנה עמוקה בתחום השיווק בדיגיטל, ואנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות החברה כדי לפתח אסטרטגיות מותאמות אישית שמובילות לתוצאות. 

רוצים לדעת יותר?

אתר החברה של DIGITWOW הוא המקום הטוב ביותר להתחיל בו. שם תוכלו ללמוד עוד על שירותי הסוכנות, לצפות בפורטפוליו שלה וליצור קשר כדי ללמוד עוד. יש להם גם בלוג שבו הם חולקים תובנות שיווק דיגיטלי ושיטות עבודה מומלצות שבהן עסקים יכולים להשתמש כדי לשפר את מאמצי השיווק שלהם. מוזמנים לראות בעצמכם.

קרדיט תמונה: freepik

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software
digital-marketing

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349