למרות התחרות הקשה: מותג WATER& סוגר שנת פעילות ראשונה מוצלחת



מותג WATER& שנכנס בתחילת השנה לשוק המים בטעמים, סוגר שנת פעילות הראשונה ומדווח על ההישגים המרשימים: היקף מכירות המותג בשנה החולפת – מעל 3.5 מליון יחידות ומחזור שנתי של כ- 12 מליון ש"ח.


מהחברה נמסר היום כי לאור ההצלחה של המותג ברשתות הנוחות YELLOW, מנטה, So Good , אלונית וטיב טעם, נכנס החודש המותג WATER& לרשתות השיווק הגדולות בארץ: ריבוע הכחול, מגה ומגה בעיר והרשת הרביעית. צפי המכירות לחודש הראשון עומד על כ-250,000 יח'.


WATER& משווק בשלושה טעמים מיוחדים: נענע-ליים, לואיזה-למון גראס ואבטיח-ליצ'י. המשקה משווק בבקבוקים בנפח של חצי ליטר. "החדירה לרשתות השיווק הגדולות מהווה עבורנו פריצת דרך", אומר בן לוי, מנכ"ל משותף בחברת b-creative המייצרת את מותג המים WATER &, " אנחנו מאמינים ש-water& הוא מותג איכותי ובר-תחרות לכל המשקאות שנמצאים כעת על המדף וצפוי לו עתיד גדול. בשלב הבא בכוונתנו לפתח עוד סדרה שלמה של טעמים ותועלות פונקציונאליות, בהתאם להעדפות ולדרישות הצרכנים. "



עוד מסר לוי כי בשנת 2008 בכוונת החברה להרחיב את סל המוצרים ושטחי המדף כאשר היעד הוא הכפלת המכירות."





אולי יעניין אותך

סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)