חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35 רכשה זיכיון פרסום ב- 75 מרכזי אימון וסטודיו לנשים בלבד ברחבי הארץ. באמצע חודש יוני 2007 (שבוע הבא) תשיק החברה את חבילת הפרסום הממוקדת לנשים בלבד.
חבילת הנשים מצטרפת ל 4 חבילות ממוקדות של החברה בניהן חבילת הספורט, חבילת חיי הלילה חבילת הרסטו-בר (ברים ומסעדות) וחבילת בתי הקפה.
היום נמסר מלעומק התודעה כי פרופיל חבילת הנשים הוגדר לנשים בלבד כאשר אפיון החבילה הורכב מנשים בגילאי 25-35 המגיעות למרכזי אימון וסטודיו ייחודיים להן, נשים המודעות לעצמן, מנהלות אורח חיים בריא, אופנתיות ומטופחות. לאפיון זה הוכנס גם קהל אימהות צעירות המעוניינות לחזור לגזרה לאחר הלידה. כולן ממעמד סוציו אקונומי בינוני עד גבוה.
החברה רכשה כאמור זיכיון פרסום בלעדי ב 75 מרכזי אימון וסטודיו פרטיים הפונים לנשים ברחבי הארץ המעבירים בעיקר שיעורי עיצוב, ריקוד, פילאטיס, יוגה והתעמלות רפואית, והקימה תשתית פרסום באותם מרכזי אימון. הפרסום יוצג בתוך חלל הסטודיו בו מתקיים האימון ומחוצה לו על גבי מסגרות מהודרות.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף אמר היום כי "מדובר בחשיפה חודשית איכותית וממוקדת של כ- 50,000 אלף נשים מנויות המגיעות לסטודיו לפחות 3 פעמים בשבוע, נתון זה מציג רפיטציה גבוהה לפרסום". עלות פרויקט חבילת הנשים מוערך בכ- 250,000 אלף דולר.