משרד הפרסום "לעומק התודעה" יעלה בימים הקרובים בקמפיין דיגיטלי עבור קציצות מבית 'עוף טוב'. הקמפיין הוא קמפיין 360 המשלב פעילות ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים כאשר במרכזו אפליקציה מיוחדת וייעודית שנבנתה במיוחד עבורו ובשיתוף פעולה עם האתר 'מאקו'. באמצעות
האפליקציה המיוחדת ב'מאקו' יוכלו הגולשים להשתתף בתחרות מתכונים 'קציצות מבית סבתא'. בסופה ייבחרו 50 המתכונים הטעימים ביותר שיזכו להיכנס לספר מתכונים מיוחד שכולו יוקדש לקציצות. בנוסף, ישתתפו הזוכים גם בעיצוב הספר ויצטלמו עם סבתם עבור כריכת הספר.