חברת "לפידות מדיקל" המייבאת לישראל באופן בלעדי את מותג העדשות הגרמני ZEISS מעלה קמפיין רחב היקף לקידום טכנולוגיית הדיגיטל המתקדמת של המותג. הקמפיין יעלה בערוץ 2 ו 10, מודעות בעיתונות העסקית, אתרים מובילים, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום פור ומשרד הדיגיטל גרייט אינטראקטיב יימשך כשבועיים. ישראל מדורגת במקום הראשון בעולם בשימוש בסמארטפונים.
מחקר שפורסם לאחרונה מגלה שהישראלי הממוצע בודק את הסמארטפון כ 150 פעם ביום. שימוש רב זה גורם לעומס ועייפות בעיניים, לטשטוש בראייה ותחושת יובש ועלול אף לגרום לכאבי צוואר וראש.
אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות ZEISS גרמניה בישראל מוסר: "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי פתרון ראייה חדשני לאורך החיים מרובה המסכים, מבית צייס גרמניה החוגגת בימים אלו 200 שנה להולדת מייסד החברה קארל צייס.