לקראת החגים יקבי בנימינה עולים בקמפיין חדש לסדרת ה"יוגב"

יקבי בנימינה יוצאים בקמפיין חדש לסדרת ה "יוגב". הקמפיין יתמקד בשלטי חוצות וביל בורדים ברחבי הארץ וימשך כשלושה שבועות. עלות הקמפיין מוערכת בכ- 500 אלף ₪. בנוסף, ישיק היקב לוח שנה מעוצב תחת אותו הסלוגן "יוגב, יין מהכורמים! ובו מצוינים ימי הולדתם של הכורמים.



הפרזנטורים אשר נבחרו להוביל את הקמפיין הם הכורמים עצמם על שמם קרויה הסדרה –ואשר שמותיהם מופיעים אף על התווית האחורית של היין. השימוש בשמות ובתמונות היוגבים , נעשה תוך מטרה לחזק את ההערכתם של יקבי בנימינה לפועלם הרב של הכורמים .



תמנע שטרית, מנהלת השיווק של יקבי בנימינה:"יקבי בנימינה מעריך ומוקיר את פועלם של הכורמים והיוגבים ומכיר בחלקם להצלחתו הרבה של היקב. עם סיום תקופה בה קצר היקב פרסים רבים בתחרויות יין מסביב לעולם, שיא תקופת הבציר וערב ראש השנה, הוחלט להכיר תודה באופן בולט ומשמעותי יותר . הקונספט שנבחר לקמפיין זה מציין את הערכה הרבה כלפי היוגבים העושים ימים כלילות על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)