UPS בישראל ויוצאת במבצע מפנק ללקוחותיה האסטרטגיים.
לקראת ה"וולנטיין דיי". החברה מזמינה את לקוחות UPS One (מחלקת הלקוחות האסטרטגיים), למלא פרטים של יקיר או אהוב בארץ באי מייל מיוחד ו-UPS תדאג לשלוח לכל אחד ואחת מהם ברכה וסלסלת שוקולד איכותית ומפנקת בשמם לכבוד יום האהבה.
רונן כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של UPS בישראל מציין כי UPS ממשיכה בתוכנית להשקיע ב-UPS One, במטרה לשמר ולחזק את הקשר עם הלקוחות האסטרטגיים של החברה. בחודשים האחרונים השקיעה UPS כחצי מיליון שקלים במודל שירות חדש להגדלת ושימור מספר הלקוחות ומתן שירותים מיוחדים המותאמים לצרכי הלקוח האסטרטגי.
חברת UPS היא חברת משלוחי האקספרס והחבילות הגדולה בעולם וספקית עולמית מובילה של שירותי שינוע ולוגיסטיקה הפועלת ב-220 מדינות ואזורים. UPS מעסיקה 384,000 עובדים ברחבי העולם המטפלים מדי יום בנפח גלובלי ממוצע של 14.1 מיליון חבילות.