לראשונה בישראל: דף פייסבוק פרטי לכל מציג בתערוכת SHOWREEL 2011

מפיקי הכנס השנתי של ענף האירועים, התערוכות והשיווק החוויתי שיתקיים ב-17 בפברואר במרכז הירידים תל-אביב, יזמו לאחרונה שיתוף פעולה עסקי וחדשני עם חברת ניהול התוכן מימיק (MIMIC).



כחלק מהפעילות המשותפת, ייפתח דף פייסבוק בלעדי לכל אחד מהמציגים בתערוכה. בכל אחד מהביתנים תינתן לגולשים האפשרות להקליק "לייק", ובך למעשה לחוות דעתם על מידת ההשקעה והפעילות שבו.



וזה לא הכל. המציגים יוכלו להשתמש בדף הפייסבוק גם כדי לתאם פגישות מראש מול הלקוחות, לייצר מועדון חברים, וליצור באזז אפקטיבי תוך חשיפה ממוקדת ויעילה.



חשוב להדגיש, כי לכל ביתן ינוהל דף פייסבוק ייעודי משלו שיפעל גם לאחר התערוכה, גם אם לאותו מציג קיים עמוד פעיל שאותו פתח בעצמו בעבר.



זהו פרויקט שלא בוצע עד כה בישראל, וככל הידוע גם לא בתערוכות ברחבי העולם.



ליאור ג'ורג'י, מבעלי "מימיק": "הדף מהווה כלי שיווקי חדשני שפועל באינטגרציה עם הכלים הקיימים העומדים לרשות המציגים ממילא".



חברת מימיק (MIMC) מציעה שירותי ניהול תוכן לאתרים; קריאייטיב ואסטרטגיה שיווקית במדיה חברתית;כתיבת בלוגים; כתיבה ודיוור של ניוזלטרים; ניטור שיחות ברשת והתאמת תמהיל השיווק למדיה החברתית.



כנס ענף האירועים, התערוכות והשיווק החוויתי – SHOWREEL2011 – יתקיים בפברואר הקרוב לראשונה תחת הפקה חדשה. חברת ההפקות אקספו פקטורי, שהפיקה את האירוע עד כה, חברה לחברת ב.ב יזמות מדיה מפעילת פורטל האינטרנט "מפיק", ויחד יפיקו את הכנס.



פתיחת דפי הפייסבוק למציגים היא רק אחד מהחידושים שיוכנסו בתכני הכנס השנה. בתפריט האירוע, בין היתר, הרצאות מומחים וטרנדולוגים, מופעים מיוחדים על הבמה המרכזית ועוד.



כנס הענף יתקיים ב-17 בפברואר בביתן 1 של מרכז הירידים תל-אביב. פרטים נוספים והרשמה באתר: www.show-reel.co.il/contact/



אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר