לראשונה בישראל ייערך ה – "ותיק THON", אקתון בנושא יזמות – ותיקים – קהילה.

לראשונה בישראל ייערך ה – "ותיק THON", האקתון בנושא יזמות – ותיקים – קהילה.
זהו האקתון ייחודי, בו אזרחים ותיקים מקדמים שירותים חדשים ברשויות בהם הם מתגוררים. ההאקתון ביוזמת תוכנית "מתחברים" מבית מפעל הפיס והמועצה הישראלית להתנדבות וייערך ביום שני, בתאריך 25.7 בשעה 9:00 במלון דניאל בהרצליה

תכנית "מתחברים" מבית מפעל הפיס והמועצה הישראלית להתנדבות מביאה לרשות ולמוסדותיה יכולות מקצועיות וידע ייחודי ליצירת מערך התנדבות ומערובות חברתית רשותי גדול וארוך-טווח. מטרת התכנית היא הגדלה משמעותית ובת-קיימא של מספר המתנדבים והמעורבים הוותיקים ברשות וגם מיסוד מערך התנדבות משמעותית המיטיב עם הרשות ועם התושבים באופן מדיד ונראה לעין.

במסגרת ההאקתון ייפגשו, לראשונה, יזמים חברתיים ותיקים, משתתפי התוכניות מכל הארץ, מדימונה בדרום ועד קריית ביאליק בצפון. באירוע הם ילמדו האחד מהשני, ירחיבו את הידע מסדנאות עם מנטורים בתחומי היזמות החבריים ויבנו יחד רשת ארצית של היזמים החברתיים.

יחד הם ירחיבו את ההשפעה של אזרחים ותיקים על החברה הישראלית ויגייסו שותפים נוספים לדרך. תוכנית מתחברים פועלת ב– 15 רשויות מקומיות וביניהן: ירושלים, חיפה, ב"ש, דימונה, קריית ים, מטה יהודה, ערערה וטירה.


במסגרת תוכנית "מתחברים" הוקמו 10 תוכניות יזמות חברתית של אזרחים ותיקים. הקבוצות יוצרות מיזמים המרחיבים את שירותי הרשות לטובת התושב ומקדמות נושאים החשובים לאזרחים הוותיקים ולרשות כאחד.

אולי יעניין אותך

-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 של 06
 על בד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר