לראשונה בישראל: קונספט חדשני לפרסום מודעות אישיות על גבי שילוט חוצות


הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום ומיזם חוצה תל אביב משיקים לראשונה בישראל קונספט חדשני לפרסום מודעות אישיות על גבי שילוט חוצות. המדיה החדשנית פונה לכלל האוכלוסייה ומציעה פרסום מודעות אישיות על גבי כ-150 שלטי "נון סטופ" המותקנים על עמודי תאורה, באיי תנועה ובצירים מרכזיים ברחבי תל- אביב, כאשר כל ההכנסות לטובת ילדי המיזם המנהלים את הפרוייקט.



במסגרת המהלך, סטודנטים מגמת הקופירייטינג של הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום, נרתמו למשימה החשובה ויצרו עבור מיזם חוצה תל אביב קמפיין לפרסום עצמי של החברה החדשה. הקמפיין מבוסס על הסיסמה "חוצה תל אביב. שלטים של אנשים", סיסמה של הסטודנט אסף קוברסקי. הקמפיין מזמין את הקהל הרחב לפרסם את כל מה שיש לו להגיד – על שלטי החוצות של חוצה תל אביב.



הקמפיין, שעלה בימים אלה, מציג דוגמאות משעשעות לכך: מאמי – חלב! / למה? כובע! / דרוש: גרוש / חברה שלי תתחתני איתי – כותרות של אורי יוסף ממגמת הקופירייטינג בבצפר. השלט המסכם אומר: "השלטים שלנו – המילים שלך", כשאת השלטים עיצב סטודיו ממי דר.



פרויקט חוצה תל אביב הינו מיזם משותף של עיריית ת"א – המחלקה לקידום נוער ושל ציונות 2000. מקור הפרויקט בתכנית על"ה – עסקים למען הקהילה (ציונות 2000), ומשלב חברות התורמות לקהילה שלא באמצעות הזרמת כספים אלא באמצעות תרומת ידע, מקצועיות ושיתוף העובדים בפרויקטים איכותיים.



הפרוייקט בוצע במטרה לייצר מיזם שיאפשר לבני נוער שנפלטו ממערכת החינוך, להקים עסק תוך מקסום סיכויי ההצלחה ולאפשר לבני הנוער לייצר, לארוז, למכור ולנהל עסק ולהרוויח ממנו במקום לחוש נזקקים ונתונים לחסדים.



לילי רוטשטיין, מנהלת חוצה ת"א, מיזם עסקי חינוכי לנוער: "מדובר בפרויקט של איכפת ת"א והבצפר שנולד במטרה להעביר מסר ברור לאוכלוסייה שחוצה ת"א הוא פרויקט חדש לשלטי חוצות המאפשר לכל אחד להעביר את המסר שלו בפרסום ייחודי ובמחירים אטרקטיביים. הפרויקט נועד לעודד את בני נוער מקסימים, נבונים ובעלי יכולת לעבוד ולתרום לחברה, גם אם הם אינם נמצאים כיום- מסיבות שונות- במסגרת לימודית".



לדברי ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבצפר: "מדובר בפלטפורמה פרסומית חדשה וייחודית תוך תרומה אמיתית לקהילה ותמיכה מכל הלב בבני נוער הזקוקים לליווי ותמיכה. פרויקט זה מאפשר לפתח גישה יצירתית ומקצועית בקרב בני הנוער ומסייע להם להשתלב בעולם האמיתי. אנו בבצפר תמיד תמכנו בפעילות קהילתית ופרויקט זה משתלב בעשרות פרויקטים שהובלנו בהתנדבות מלאה".

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים