לראשונה יוצא לדרך פרויקט כנפיים שמנגיש לפנסיונרים את עולמות העבודה בדיגיטל ומשלב בינה מלאכותית

פרוייקט כנפיים מנגיש בצורה מעשית ועניינית את כל הדרוש להשתלבות בעולם השיווק הדיגיטלי המבוקש, גם ללא ידע או ניסיון קודם

הפרוייקט מעניק למשתתפיו את הכלים והידע המקצועי לקידום עסקים קטנים בשעות, בזמנים ובמיקומים הנוחים להם והכל דרך המחשב הביתי בעל הגישה לאינטרנט ובכך להבטיח הכנסה קבועה נוספת, שתרומתה להכנסה המשפחתית חשובה אף יותר בעיתות משבר

פרוייקט כנפיים, שנולד בתקופת הקורונה מתוך רצון לסייע לשכירים שאיבדו את עבודתם והיו זקוקים למקור הכנסה מהיר ואמין, מעניק הכשרה מקצועית בעולמות השיווק והפירסום הדיגיטלי. ההכשרה, המבוססת על מודל הצלחה בן עשרות שנים, מציידת את המשתתפים בכלים טכנולוגיים מתקדמים,  על מנת שכל אדם, בכל גיל , סטטוס אישי או מקצועי ומקום, יצוייד בכלים המקצועיים ליצירת מקור הכנסה נוסף, תוך השתלבותו בתחום המתפתח ביותר בשנים האחרונות. 

המציאות הכלכלית הנוכחית, מובילה משקי בית רבים לקשיים ב"לסגור את החודש". גורמים כגון עליית יוקר המחייה, החזרי המשכנתאות, תנאי הפנסיה לאחר הפרישה, פיטורים או אובדן הכנסה בשל משבר כגון מגפה או מלחמה, מובילים רבים בחיפוש אחר מקורות הכנסה נוספים, מהם יוכלו להתפרנס לצד העיסוק העיקרי שלהם. 

פרוייקט כנפיים מאפשר למשתתפיו ללמוד תוך זמן קצר את תחום הפרסום והשיווק בדיגיטל, בו הביקוש במגמת עליה מתמדת. במסגרת הפרוייקט לומדים המשתתפים כיצד לעבוד מהבית, דרך המחשב, ללא מעסיק בשעות שנוחות לכם ולעזור לעסקים קטנים בכל הארץ בקידום העסק בדיגיטל בשילוב בינה מלאכותית, המאפשרת קיצור דרך משמעותי בלמידת המקצוע.

כל תכני הפרוייקט נשלחים למשתתפים באון ליין, כך שכל אחד בוחר את זמן ואופן הלימוד. בתןפ ההכשרה, זכאי כל משתתף לליווי מקצועי של שנתיים בכל תהליך איתור הלקוחות והתחלת העבודה בפועל.

מאחורי הפרוייקט עומדים אסף הנעמן הלל ואיתמר בן חור

אסף הנעמן הלל, מנכ"ל חברת נסיקה עסקית ויוזם פרויקט כנפיים: "מתחילת מלחמת חרבות ברזל  רבים נאלצו לחשב מסלול מחדש ולאתר דרכים חדשות כדי להמשיך לפרנס את משפחתם ולמזער את הפגיעה הכלכלית שחוו. ככל שההשלכות של המלחמה מהדהדות, אנו רואים אלפי פניות של משפחות המבקשים דרכים לייצר הכנסה, זאת על מנת לשרוד ולשגשג בתקופות של אי ודאות. 

פרויקט כנפיים נועד להעניק לכל אדם קיצור דרך משמעותי ליצירת מקור הכנסה בנוסף להכנסה המרכזית של המשפחה. הפרוייקט מאפשר לכל אדם, גם אם חצה את גיל ה-40, פנסיונר שמחפש עיסוק ותעסוקה, עובד במקצוע שוחק או מי שמעוניין להתחיל את דרכו העצמאית בשוק העבודה להשתלב בענף השיווק הדיגיטלי שממשיך במגמת הצמיחה, תוך ליווי צמוד ומתמשך שלנו".

אולי יעניין אותך

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 של הכפר של עמותת איילים בשדרות לאחר השדרוג צילום באדיבות איילים (2)
hb675gbs1_18012021110412
 את התזונה צילום הרבלייף
-ללא-גלוטן-ביטבתה-בדרך-לאילת-צילום-לירן-יוחאי-מאושר-לשימוש2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר