לראשונה: מדד המבוסס על ניתוח של נתוני חיפוש מידע באתר


אתר Seret מקבוצת smile.media העלה את מדד "שוברי הצפיות", מדד מיוחד המדרג את הסרטים החדשים הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט. המדד מבוסס על ניתוח של נתוני חיפוש מידע באתר על סרטים בשילוב עם פרמטרים סטטיסטיים נוספים.


לדברי רני ישראלי, מנכ"ל אתר Seret: " כאתר האינטרנט המוביל בתחום הסרטים בישראל אנו מחפשים דרכים להעניק חווית שירות והתאמת צרכים מתקדמת יותר. בעידן בו הצורך במידע בכלל וחיפוש מידע בפרט הם מרכיבים מהותיים של הבנת המציאות ושל היכולת להבין טעמים ותחומי עניין של צרכנים, המידע הסטטיסטי אודות הסרטים אותם מחפשים באתר ועמודי הסרטים אליהם נכנסים יותר חשוב מנתונים כמו כמה כרטיסים רכשו לסרט בסופ"ש האחרון (שוברי קופות). אנו טוענים שהמידע שאנו מציגים מהווה תמונת מצב נוכחית של טעמי הצרכנים".



מהנתונים שנותחו השבוע עולה כי הסרט 300 הנמצא במקום הראשון זכה ל-12.2 אחוז מהמחפשים, הסרט בופור שבמקום השני זכה ל-6.1 אחוז, החופשה של מיסטר בין (מקום שלישי) 6.1 אחוז, חיים של אחרים (מקום רביעי) 5.1 אחוז, תחושה מוקדמת (מקום חמישי) 4.1 אחוז, מילים ולחן (מקום שישי) 4.0 אחוז, נורביט (מקום שביעי) 3.1 אחוז, המבוך של פאן (מקום שמיני) 2.7 אחוז, גוסט ריידר (מקום תשיעי) 2.3 אחוז ואינלנד אמפייר (מקום עשירי) 2.3 אחוז.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים