לראשונה – קמפיין פרסום משותף ל"ריקושט" ולמותג האמריקאי "קולומביה"


רשת ריקושט והמותג קולומביה עולים לקראת פתיחת עונת הטיולים, בקמפיין פרסום משותף, רחב היקף בעיתונות, בהיקף כספי של כחצי מיליון ₪. מטרת הקמפיין היא השקת קולקציית קיץ 2007, אשר כוללת ביגוד אופנתי ונעליים לנשים, גברים וילדים, ואף ציוד למטיילים. הקמפיין יעלה באמצע חודש יוני וימשיך בפרסום לאורך כל חודשי הקיץ ויכלול סדרת מודעות בעיתונות היומית, מגזינים ומגזינים מתמחים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד פרסום: "נפתלי אברהם".



לדברי ריקי רשף, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת ריקושט, "ריקושט בחרה לקדם את המוצרים האיכותיים והאופנתיים של קולומביה, כחלק מתפיסת הרשת לשיווק המוצרים האיכותיים ביותר. לאור הדגש שהושם בשנים האחרונות בביגוד המטיילים על אופנה ועיצוב, ראינו לנכון לקדם קולקציית קיץ של קולומביה, אחת החברות המובילות בתחום".



עוד מוסרת רשף כי בשנת 2006 הכנסות ענף ציוד המחנאות הסתכמו בכ- 280 מיליוני ₪ (במונחי מחיר מכירה לצרכן כולל מע"מ), גידול של כ- 8% בהשוואה ל-2005 בה הכנסות הענף הסתכמו בכ- 259 מיליוני ש"ח ושיקפו עלייה של כ- 5% בהשוואה לנתוני 2004. הלקוחות בקבוצת הגילאים 22-40 מהווים את עיקר לקוחות הענף ב-2006, זאת בשל היקף פעילותם הרחב בתחום תרבות הפנאי והטיולים (זאת על-פי נתוני קבוצת BDI-COFACE).


אולי יעניין אותך

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
h2
מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)