לראשונה, קמפיין פרסומי לרכבים ביבוא אישי

חב' יבוא אישי ישיר יוצאת בקמפיין פרסומי לרכבים ביבוא אישי, שאותו מוביל משרד הפרסום לכטנזון.



זו הפעם הראשונה בישראל, שבו יבוא רכבים ב'יבוא אישי' משווק בקמפיין פרסומי.



הקמפיין, בהיקף של כ- מיליון ₪, יתמקד בתחילה בעיתונות הכתובה ובאתרי האינטרנט הפונים בעיקר לקהל העסקי כגון גלובס ודה מרקר.



מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לאפשרות רכישת רכבים ביבוא אישי תוך הצגת הכדאיות הכלכלית ולהוביל תפיסה חדשה לתחום היבוא האישי ע"מ להפוך את היבוא האישי של כלי-רכב לאופציה זמינה ובטוחה.



הקמפיין משלים מהלך פרסומי של חב' יבוא אישי שהחל לאחרונה בהשקת אתר האינטרנט של החברה www.yevu-ishi.co.il , המהווה פורטל לנושא היבוא האישי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל