לראשונה, קמפיין פרסומי לרכבים ביבוא אישי

חב' יבוא אישי ישיר יוצאת בקמפיין פרסומי לרכבים ביבוא אישי, שאותו מוביל משרד הפרסום לכטנזון.



זו הפעם הראשונה בישראל, שבו יבוא רכבים ב'יבוא אישי' משווק בקמפיין פרסומי.



הקמפיין, בהיקף של כ- מיליון ₪, יתמקד בתחילה בעיתונות הכתובה ובאתרי האינטרנט הפונים בעיקר לקהל העסקי כגון גלובס ודה מרקר.



מטרת הקמפיין להעלות את המודעות לאפשרות רכישת רכבים ביבוא אישי תוך הצגת הכדאיות הכלכלית ולהוביל תפיסה חדשה לתחום היבוא האישי ע"מ להפוך את היבוא האישי של כלי-רכב לאופציה זמינה ובטוחה.



הקמפיין משלים מהלך פרסומי של חב' יבוא אישי שהחל לאחרונה בהשקת אתר האינטרנט של החברה www.yevu-ishi.co.il , המהווה פורטל לנושא היבוא האישי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)