מאמא עוף מעלה קמפיין טלוויזיה להשקת סדרת השניצלים V ירקות

לא עבר שבוע מאז הודיעה תנובה על השקת הסדרה החדשה שאמורה להתחרות במגרש הביתי של טבעול, וכבר השבוע תעלה הקמפיין בכיכובה של התרנגולת מהלוגו של מאמא עוף והשחקן גיא לואל, הזכור מהאלופה, טלנובלה בע"מ ועוד.



קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO ושם מסבירים כי בשונה מסרטוני פרסומת אחרים שנעשו בארץ בטכניקה זו, מבוסס הסרטון על מפגש מלא בין העולם המציאותי ולעולם המאויר, וכולל מגע בין דמות התרנגולת האהובה לדמות אנושית אמיתית.


עלות ההשקעה בקמפיין: 3.5 מליון ₪.



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בר, מנהל קריאייטיב: דני יעקובוביץ', קופי: שחר קיקוס


ארט: מירון ששון, מפיקה: דנה תמרי, סופרוויזרית: הלה ברודי, משנה למנכ"ל: מיכל דבורצקי, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, במאי: רם ברוך, אנימציה: פיצ'י פוי, מוסיקה: תומר בירן.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)