מבשלות בירה ישראל עם המותג מאלטי יוצאת בפעילות שיווקית הפונה ליולדות

מבשלות בירה ישראל, המשווקת את מותג הבירה השחורה מאלטי, יוצאת בפעילות שיווקית מול קהל יעד של יולדות, בהשקעה של כ-250,000 ש"ח. במסגרת הפעילות, השיק המותג מאלטי פחית מעוצבת במהדורה מוגבלת שתופץ בערכה מיוחדת בקרב כ- 100,000 יולדות ברחבי הארץ.


מהחברה נמסר כי הפחית המיוחדת תהיה בעיצוב מיוחד ותישא על גבה כיתוב המסביר את יתרונות המוצר ומדגיש את המסר: "כשאמא שותה מאלטי – התינוק שותה חלב". שתיית בירה שחורה טבעית המכילה ויטמינים ומינרלים חיוניים וכן רכיבים צמחיים טבעיים המשפיעים לטובה על ייצור חלב אם בתקופת ההנקה .

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)