בעקבות הנפילות בבורסות: חברת הביטוח מגדל יוצאת בקמפיין אינטרנטי חדש לביטוח מנהלים המיועד לספק מנגנוני ביטחון לחוסר הוודאות בשווקים. הקמפיין, שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק ב- ynetובאתרים כלכליים, מעודד את הגולשים להשתתף בסקר על תנודתיות הבורסה ומפנה לדף נחיתה של המוצר – ביטוח מנהלים המספק הגנות נגד סיכוני השוק.
מאידיאולוג'יק נמסר הבוקר כי "החלטנו לרתום את מצב הבורסה לטובת הקמפיין. הגולשים מוזמנים לענות על סקר שבודק את התחזית שלהם להתנהגות הבורסה. בהתאם לתשובה (תעלה או תרד) מטוס עשוי גזרי עיתונים עם כותרות כלכליות זועקות טס למעלה או למטה מתוך הבאנר ומפנה לדף הנחיתה של מגדל בטוח. במקביל תוצאות הסקר מתעדכנות ומוצגות און-ליין."
לדברי ליאור שלום, סופרוויזר באידיאולוג'יק, הקמפיין הוא דוגמא ל OBM (Occasional Based Marketing) "ניצלנו את מה שקורה בשוק בשבוע האחרון כדי לחדד את יתרונות המוצר של הלקוח שלנו". שאר הצוות באידיאולוג'יק כולל את התקציבאית איילת שררה, מנהל צוות קריאייטיב אלעד סטפנסקי, ארט דירקטור פייד רודינסקי והמעצב ערן יאמר.