אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון הודיע היום כי מגדל שוקי הון השלימה את תהליך המיתוג ויוצאת בקמפיין תחת הסיסמא: "רואים רחוק בשבילך".
הקמפיין יעלה בשבוע הקרוב בטלוזייה, שילוט חוצות ובעיתונות הכתובה בהיקף ההשקעה המסתכם בכ-5 מיליון שקל.
אורי שמואלי ציין כי הפילוסופיה של בית ההשקעות שעומדת מאחורי הקמפיין היא שבכדי להגיע לביצועים טובים יותר צריך לזהות מגמות בזמן, צריך לראות את כל התמונה, הן את המאקרו והן את המיקרו, צריכה להיות פרספקטיבה שאין לאחרים, לראות דברים שאחרים לא רואים או בקיצור לראות רחוק – לעלות לראש המגדל ולראות רחוק, רחוק בשבילך.