מגה ספורט יוצאת בקמפיין חיפוש פרזנטור

'מגה ספורט' יוצאת במהלך דיגיטלי חדש תחת השם: "#מחוברים_לספורט". במסגרת המהלך יבחרו חמישה גולשים אנונימיים מתוך הרשתות החברתיות, אוהבי ספורט ושאוהבים להצטלם, לפנים החדשות של הרשת. הגולשים שיבחרו ילוו את קמפיין החג של מגה ספורט. המהלך יתקיים בעמוד הפייסבוק של מגה ספורט, ובעמוד האיסנטגרם של הרשת במקביל וילווה באשטאג #מחוברים_לספורט.



תפנה הרשת באופן יזום, באמצעות עמוד האיסנטגרם שלה, לגולשים אשר העלו תמונות ייחודיות לאינסטגרם עם התיוגים #כושר, #ספורט, #ריצה וכד' ויציעו להם להתמודד על מקום בקמפיין.



כמו כן, במסגרת המהלך בפייסבוק יוזמנו הגולשים להעלות תמונה "ספורטיבית" ולתייג – #מחוברים לספורט – כאשר בסופו יבחרו חמשת הגולשים המתאימים ביותר באודישנים הסופיים של הרשת.



הזוכים שיבחרו יזכו לייצג את הרשת בקמפיין הפרסומות טלוויזיוני ובשאר הפרסומים הדיגיטליים, בנוסף יקבלו 1000 ₪ מתנה לרכישת מוצרי ספורט המובילים בחנויות הרשת.



אורית גבאי, מנהלת השיווק של "מגה ספורט" מסרה: " אנו נרגשים להשיק את המהלך החדש של הרשת, אשר יחבר את ערכי המותג לצרכנים. הצרכנים שלנו, המקיימים אורח חיים בריא וספורטיבי וחיים את הרשתות החברתיות, מתחברים באופן ישיר עם ערכי הרשת ואנו מחכים ומתרגשים לראות מי יהיו הזוכים שייבחרו לייצג את מגה ספורט"


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)