הקמפיין שעתיד לעלות בעיתונות ארצית ומקומית, מגזינים, STREET TV ובאינטרנט, בהיקף של כמיליון שקל, יוצר ע"י משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטין Draft Fcb.
הקריאייטיב לקמפיין תחת הסלוגן "לא מלקקים", שבמרכזו פה חושני חורץ לשון מפתיעה, לוקח צעד קדימה בכל הקשור לפרסום של קטגוריית הבידור ומטרתו למצב את רייטינג כמגזין המוביל בעולם הבידור הישראלי העושה זאת בלי להתחנף לעולם אותו הוא מסקר וחושף.
מני אבירם, עורך רייטינג, מדגיש: "רייטינג הוא מגזין מתקדם ועדכני, שלא מפחד ללכת עד הסוף, ושיש בו שורה ארוכה של כותבים, צלמים ומדורים ייחודיים. אנחנו מקווים כי הקמפיין החדש ימצב אותו כמקום הנכון להתעדכן באופן אמיתי בכל מה שבאמת קורה בעולם הבידור".