מדיה חדשה לחנויות ולרשתות שיווק הפועלות בקניונים

"קניונים (canyonim.com) – פורטל הקניונים של ישראל" עלה לאויר לפני שלושה חודשים, בשיתוף פורטל "זולו" ומציע ערוץ פרסום ייחודי וממוקד הן לרשתות שיווק והן לחנויות ועסקים הפועלים בקניון. באתר "קניונים" שכתובתו היא www.canyonim.com , יכולים הגולשים למצוא מידע, תמונות, תיאור של קניונים בארץ מדן ועד אילת, כולל מידע על המבצעים והאירועים היומיים והחודשיים הנערכים בקניונים.



כמו כן, ניתן לאתר בקלות את רשימת הטלפונים של החנויות בכל קניון. האתר מציע מעתה שירות חדש המיועד לרשתות ולבעלי העסקים הפועלים בקניונים: קישורים ישירים לאתרים של חנויות ורשתות הפועלות בקניון.



"קניונים" יוצא במבצע חבילות ייחודי לעסקים הנמצאים בקניון ומציע להם גם קישורים ישירים לאתר הבית שלהם (או קישור לאתר מבצעים תדמיתי שיבנה במיוחד עבורם בעלויות מוזלות במיוחד). בנוסף מציע "קניונים" באנרים פרסומיים המגיעים למי שעומדים לצאת לקניון. "אין עוד מדיום אלקטרוני ממוקד כל כך באוכלוסיית מטרה שעומדת לפני עריכת קניות בקניון" אומרים מקימי הפורטל.



הקונספט השיווקי אותו מוביל canyonim.com הוא: "לא יוצאים לקניון – לפני שנכנסים לקניונים נקודה קום".



"פורטל "קניונים" מאפשר ליוצאים לקניון, להתחיל את הבילוי ואף לתכנן את הקניות בקניון כבר מהבית" , אומרים מקימיו של האתר. "בימינו, כשקיימים כל כך הרבה קניונים, קיימת משמעות רבה לכך שקיים אתר המכוון אותנו לאיזה קניון מתאים וכדאי לנו יותר להגיע היום, גם מבחינת האירועים והפעילויות לילדים, גם מבחינת המבצעים, ולא פחות חשוב – גם מבחינת תמהיל החנויות; כשמתכננים לעשות קניות של מוצרים לבית, "קניונים" מאפשר לנו לדעת עוד לפני שיצאנו, באיזה קניון ישנן חנויות שיותר מתאימות למה שאנו מחפשים, או כשאנו שומעים על מבצע אטרקטיבי של רשת אופנה גולשים ומבררים בשני קליקים באיזה מהקניונים הקרובים אלינו ישנה חנות של הרשת".



פורטל "קניונים" נהנה מקישורים ישירים מהדף הראשי של פורטל "זולו", אשר לו 250,000 כניסות ביום וכמיליון גולשים שונים בחודש.



פורטל "קניונים" נולד בעקבות מחקר שערכו היזמים אודות הקשר בין הרגלי גלישה ב"עולם הוירטואלי" – האינטרנט, לבין קניות ובילוי ב"עולם הריאלי" – הקניונים. התוצאות הובילו לפיתוח מואץ של canyonim.com – פורטל הקניונים של ישראל, שנבנה בהתאם למסקנות שהתקבלו.



בהנהלת פורטל "קניונים" מודים כי הופתעו מהמהירות שבה תפס האתר את הציבור. תוך חודשיים יש כבר אלפי כניסות ביום כשכל שבוע המספר גדל ב- 10%. בפורטל "קניונים" מאמינים , כי זו הוכחה ניצחת לכך שהפורטל אכן נותן מענה לצורך שהיה קיים בציבור.

אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים