מדיצ'י מדיקל עולה בקמפיין קיץ למותג מולטי-ג׳ין עם "להקת שפתיים"

מדיצ'י מדיקל עולה בקמפיין קיץ למותג מולטי-ג׳ין, מותג נשי שמציע פתרונות שונים לאי נוחות באזור האינטימי. הקמפיין עולה בדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום We , בעלות השקעה כוללת של כ- 250,000 ₪.




את הקמפיין תוביל ״מקהלת שפתיים״ הומוריסטית, המורכבת מ-5 דמויות המאוירות כואגינות. הדמויות שרות את השיר 'חם לי חם לי' בגרסת אקפלה, המוכרת היטב מסרטוני יוטיוב רבים, בהם הזמרות מבצעות את כל הקולות ומופיעות על גבי מסך מחולק. המסר המוביל את הקמפיין ״כל בעיה והמולטי-ג׳ין שלה״.




סדרת מולטי-ג׳ין המבוססת על רכיבים טבעיים ומסייעת בטיפול ומניעה של מגוון בעיות באזור האינטימי, תוך שמירה על רמת PH נרתיקי תקין. כל דמות מאוירת בקמפיין, מציגה את הבעיה ואת הפתרון של מולטי ג'ין.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון