מדיצ'י מדיקל עולה בקמפיין קיץ למותג מולטי-ג׳ין, מותג נשי שמציע פתרונות שונים לאי נוחות באזור האינטימי. הקמפיין עולה בדיגיטל, באמצעות משרד הפרסום We , בעלות השקעה כוללת של כ- 250,000 ₪.
את הקמפיין תוביל ״מקהלת שפתיים״ הומוריסטית, המורכבת מ-5 דמויות המאוירות כואגינות. הדמויות שרות את השיר 'חם לי חם לי' בגרסת אקפלה, המוכרת היטב מסרטוני יוטיוב רבים, בהם הזמרות מבצעות את כל הקולות ומופיעות על גבי מסך מחולק. המסר המוביל את הקמפיין ״כל בעיה והמולטי-ג׳ין שלה״.
סדרת מולטי-ג׳ין המבוססת על רכיבים טבעיים ומסייעת בטיפול ומניעה של מגוון בעיות באזור האינטימי, תוך שמירה על רמת PH נרתיקי תקין. כל דמות מאוירת בקמפיין, מציגה את הבעיה ואת הפתרון של מולטי ג'ין.