מדעטק – המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, עולה בימים אלה בקמפיין פרסום תדמיתי, הכולל 2 סרטוני טלויזיה ופרסום באינטרנט שימשך שלושה שבועות.
הסיסמא שמלווה את הקמפיין: "מדעטק -יש מקום לסקרנות". בקמפיין נעשה שימוש בשפה תקשורתית, הכוללת דמויות מאויירות אשר נוצרו בהשראת תוכניות טלויזיה אהובות כמו הסימפסונס וסאות'פארק, איורים ושאלות מתחום המדע. במוזיאון מוסרים כי "השפה הזו נבחרה משום שהיא מצליחה לחבר היטב בין קהלי היעד: ההורה הילד והולמת את הערכים שהקמפיין רוצה לייחס למוזיאון: חדשנות ובעיקר סקרנות, הקיימת באופן טבעי אצל כל ילד ומבוגר ואשר מתעוררת בעת הביקור והחוויה האינטראקטיבית במוזיאון".
הקמפיין החדש הינו חלק מתהליך המיתוג החדש שעובר מדעטק, הכולל את שדרוג אתר האינטרנט והתאמת השפה העיצובית בשילוט, ניירת ופרסומים.
הנהלת המוזיאון מדווחת שבשנת 2006, ביקרו במוזיאון למעלה מ – 200,000 מבקרים ועוד כ – 50,000 נחשפו לפעילויות במסגרת ניידות המדעים, גידול של כ – 30% לעומת שנה שעברה, וזאת למרות שהמוזיאון היה סגור בתקופת המלחמה בצפון.
תקציב הפרסום : 90,000$. משרד פרסום: גיתם BBDO.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר
מנהל קריאטיב – יגאל חזן
צוות קריאיטיב:
קופי – אוראל ביתן
ארט – אלינה קיפנס
מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב
סופרוויזר – קרן בכר אמיתי
תקציבאי – אולגה לובצ'ינסקי
מנהלת לקוחות מדיה- שרית חבר
BBDO INTERACTIVE
מנכ"ל – קרן סטיבנסון
מנהלת לקוחות – רוית עובדיה
מעצב – מיכאל פינץ'