מהפכה: תקציב האינטראקטיב של ישיר בית השקעות לאידיאלוג'יק

ישיר בית השקעות, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הודיע היום על העברת הטיפול בתקציב האינטראקטיב שלה לחברת אידיאולוג'יק מקבוצת פובליסיס, לאחר שנתיים בהן טופל התקציב בגריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר חומסקי. תקציב הפרסום הכללי יישאר בקבוצת Lead לפרסום ממוקד מקבוצת אדלר חומסקי.



לדברי אביעד בר- סלע, סמנכ"ל השיווק בישיר בית השקעות, "לאחר שנתיים של עבודה משותפת עם גריי חלטנו להחליף משרד כחלק מהשקת מהלך פרסומי מותגי שהחברה יוצאת אליו. גריי עשו עבודה מצוינת בשנתיים הראשונות של פעילות החברה במדיה ואני מודה לצוותי הניהול והקריאייטיב על שנתיים מרתקות. אני בטוח כי אידיאולוג'יק, שללא ספק מובילה את תחום האינטראקטיב בארץ, תיקח את המותג ישיר בית השקעות אל מחוזות חדשים בתחום ".



לדברי דני צ'כנובר, משנה למנכ"ל אידיאולוג'יק, "אנו שמחים על הצטרפותו של ישיר בית השקעות למאגר לקוחותינו. ישיר השקעות היא חברה צעירה ודינאמית, אשר נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית בשנה האחרונה. שמנו לעצמנו כמטרה לתמוך בצמיחה זו ולעזור לה להגיע למקום הראוי לה בין החברות המובילות בשוק ההון. נפעל ליישם בתקשורת השיווקית של ישיר בית השקעות את גישת האינטראקציה אותה פיתחנו (לדבר עם הצרכנים ולא אליהם).


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)