מוזס יוצאת בתחרות לקידום פפסי

רשת המסעדות מוזס יוצאת במהלך צרכני נרחב עם "פפסי מקס" תחת השם "Moses lucky bastard" במסגרתו תקיים הרשת הגרלה נושאת עשרות פרסים שווים, כאשר הפרס הראשון הוא מכונית פיז'ו 107. הפעילות אשר תימשך עד 8.4.12 בהשקעה של כ-1 מיליון ₪ ותכלול קמפיין פרסומי ופעילות ברשתות חברתיות.


במסגרת המהלך כל לקוח יהיה זכאי לכרטיס הגרלה בארוחה או משלוח של מוזס בסך 50₪. בהזמנה של בקבוק פפסי מקס בארוחה יהיו זכאים הלקוחות לשובר הגרלה נוסף על כל בקבוק.


לקוחות המועדון של מוזס ייהנו במסגרת המהלך מכרטיסי גירוד נושאי פרסים ובהם מתנות כגון: מחזיקי מפתחות של מוזס, מנות מהתפריט קינוח, מנות ראשונות ואפילו ארטבורגר, בקבוקי פפסי מקס ועוד למימוש בארוחה הבאה ברשת מוזס. בהצגת כרטיס מועדון Moses friends.


לדברי יובל סלע, מנכ"ל רשת מוזס " לראשונה אנחנו יוצאים יחד עם פפסי מקס למהלך בסדר גודל כה נרחב, המהלך ילווה גם בקמפיין פרסומי ופעילות ברשתות החברתיות. ללא ספק אנחנו שואפים בפעילות כזו לעלות את רמת האדרנלין בקרב הלקוחות שלנו וליצור הרבה עניין וחוויה".

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס