מוני מושונוב יוביל את קמפיין "דקסון" החדש

"דקסון", חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי למותגי חטיבת התרופות ללא מרשם בהשקעה של כ -10 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis" בטלוויזיה ובאינטרנט.



הפרסומת הראשונה בכיכובו של מוני מושונוב כפרזנטור תעלה מחר (ב') למותג אומפרדקס-Z, התרופה ללא מרשם למניעת צרבת עד 24 שעות, והיא תישא את הסלוגן "היית צריך לחשוב על זי (Z) קודם".



נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "מוני מושונוב היווה עבורנו את הבחירה הטבעית ביותר לקידום ערכי מותגי התרופות ללא מרשם של "דקסון", מעצם היותם מוכרים, משפחתיים, מצליחים ואהודים על ידי חלקים נרחבים בקרב הציבור הישראלי".



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: גיא נתיב


מנהל קריאייטיב : דוד אביטל


ראש צוות : מיכאל גורי


קופירייטר: אילן נחמיאס


מנכל מלניק publicis : דן מלניק


מנהלי תקציב: אלק ואלדד מלניק


מנהלת מחקר ואסטרטגיה: מיכל עובדיה


מפיקת משרד: מיכל אלתרוביץ'


חברת מדיה: אופטימדיה


יחסי ציבור: גיא אופק תקשורת



מנהלת שיווק OTC: נירה רוטשילד


מנהלת מוצר: טלי מנליס


תקציבאית פרסום OTC: טלי שפר

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)