מוני מושונוב יככב בקמפיין לחוג החדש לתיאטרון ואמנויות המופע של המסלול האקדמי המכללה למינהל

המסלול האקדמי המכללה למינהל, יעלה ביום ראשון הקרוב (ה-15.6.08) בקמפיין אינטראקטיבי לחוג החדש ללימוד תיאטרון ואמנויות המופע לתואר ראשון, שיושק במכללה בשנת הלימודים הקרובה.



הקמפיין החדש יימשך כשבועיים, באתרי האינטרנט המובילים, ועלותו כ- 550 אלף ₪. בקמפיין, המבוסס על פורמט תוכנית הטלוויזיה המוכרת "סדנה למשחק", יככב השחקן מוני מושונוב, אשר יענה לשאלות המנחה והגולשים במסגרת של 'סדנת משחק אינטראקטיבית'.



מושונוב ישמש כאחד המרצים במסגרת החוג החדש במכללה, יחד עם מנהלי תיאטראות, שחקנים, במאים ומחזאים מובילים דוגמת יורם חטב, ציפי פינס, עמרי ניצן, סנדרה שדה ורבים נוספים לצד בכירי המרצים מהאקדמיה בתחום התיאטרון.



הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל, יאפשר לגולשים להציג למושונוב מגוון שאלות מקצועיות אודות עולם התיאטרון, דוגמת 'איך מתכוננים לאודישן?', 'איך מתמודדים עם כישלון באודישן?', 'איך עושים תחקיר על הדמות שלך?', 'איך אתה מצליח לשנן את כל הטקסטים?' ועוד רבות נוספות, ולקבל תשובות המבוססות על ניסיונו העשיר. ברגע שגולש ייפנה למושונוב את אחת השאלות, ייקטע הראיון שיוצג על גבי במה, והשואל – אשר יוצג כמי שיושב בקהל, יקבל תשובה אישית מהשחקן.



את 'סדנת המשחק האינטראקטיבית' במסגרת הקמפיין ינחה פרופ' אבי עוז, מהמרצים המובילים בארץ ללימודי תיאטרון (הדומה דימיון מפתיע למנחה הבריטי…), אשר יהיה חלק מהסגל האקדמי של החוג החדש.



לדברי סלעית גרניט, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למנהל: "הרוח החדשנית והאינטראקטיבית של הקמפיין משקפת את אופי הלימודים בחוג החדש, המשלבים את האמצעים החדשניים ביותר ללימודי תיאטרון ואמנויות הבמה תוך שמירה על רף מקצועי ביותר, במגוון תכנים, וכל זה – לתואר ראשון BA."

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן