מועדון לייף סטייל יוצא בקמפיין להשקת כרטיס Plus LifeStyle

מועדון לייף סטייל יוצא בקמפיין להשקת כרטיס Plus LifeStyle תחת הסיסמא: Be Our Guest בהיקף של 6 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, יעלה לאוויר למשך שלושה שבועות בטלוויזיה, אינטרנט, רדיו, עיתונות ארצית, נקודות מכירה וילווה בדיוור ישיר.



המסר המרכזי של הקמפיין הוא הטבה של החזר כספי של חודש קניות למצטרפים למועדון הלקוחות. הסרטון, המצולם כסרט מיוזיקל, מציג לקוחה בסופר-פארם המוזמנת, עם הצגת הכרטיס החדש, להיכנס לעולם מושלם בו אין צורך לשלם על קניות.



בנוסף לקמפיין בתקשורת, כל עובדי סופר-פארם, לרבות הנהלת החברה, ילבשו בשבועות הקרובים חולצות עם הדפסי פפיון וכתפיות ברוח סרטון הפרסומת.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)