מותג ג'ונסונ'ס בייבי משיק אתר אינטרנט חדש ומזמין אמהות להשתתף בתחרות נושאת פרסים

מותג ג'ונסונ'ס בייבי משיק בימים אלו אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש המיועד לאמהות לתינוקות ופעוטות (עד גיל 5), בכתובת: www.24mom.co.il



במסגרת האתר החדש, הפועל תחת הקונספט "אמא 24 שעות", יתבקשו האמהות להעלות תמונות ולשתף את גולשי האתר ברגע האהוב עליהן ביותר במהלך היום עם ילדיהן, במספר קטגוריות: זמן אמבט, זמן עיסוי ומשחק, זמן החלפת חיתול ושעת השכבה.



כל התמונות שיועלו ישתתפו בתחרות נושאת פרסים. מידי שבוע יבחרו 12 זוכים (3 בכל אחת מ 4 מהקטגוריות) אשר יבחרו ע"י גולשי האתר שיצביעו לתמונה האהובה עליהם ויזכו בחבילת מוצרים של ג'ונסונ'ס בייבי. בסיום התחרות (4 שבועות) צוות שופטים יבחר מבין 48 הזוכים השבועיים 4 זוכים סופיים.


4 הזוכים הסופיים יקבלו אספקת מוצרי ג'ונסונ'ס בייבי לשנה שלמה וצילום מקצועי של האם והתינוק, אשר יפורסם בעיתונות, כחלק מקמפיין החברה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)