מותג האלכוהול בקרדי עולה בקמפיין תוסס בבתי קולנוע של סינמה סיטי


חברת אקרמן, יבואנית ומשווקת מותגי אלכוהול ויין מהגדולים והמובלים בעולם, יוצאת בקמפיין רחב היקף למותג העולמי בקרדי, (Bacardi ) תחת הסיסמא "שתו בקרדי באחריות".


בסרטון הקמפיין ,המצולם על רקע של שמים תכולים, נראים המוני צעירים וצעירות יפים ותוססים, מפליגים אל אי בודד. בחסות המשקה האקזוטי והאווירה הטרופית, מתקיימת מסיבה הכי שווה ונוצצת בעולם, מסיבה שכולנו היינו חולמים להיות בה.



הקמפיין בהשקעה של 100.000 שקל עלה לאוויר בימים אלה בבתי קולנוע ויוקרן במתחם סינמה סיטי גלילות ורעננה. הסרטון ירוץ במשך שמונה שבועות ויוקרן בתדירות של כ- 180 פעם בכל ערב, על שלושים וארבע מסכים וצפויים לצפות בו כ-600,000 אלף צופים.



חברת אקרמן, החלה ביולי האחרון, לייצג באופן בלעדי בישראל את כל מותגי האלכוהול היוקרתיים של תאגיד בקרדי מרטיני העולמי. תאגיד בקרדי מרטיני הוא אחד מ-4 תאגידי האלכוהול הגדולים בעולם ובבעלותו מותגי אלכוהול בולטים כמו:מרטיני, בקרדי, בומביי ספייר, דיוארס, גריי גוס, בנדיקטין, וויליאם לאוסון, אריסטוף ועוד.



עד עתה ייבאה אקרמן רק חלק מהפורטפוליו העשיר של תאגיד בקרדי מרטיני, כמו הוודקה סופר פרימיום גריי גוס הצרפתית, רום בקרדי, וויסקי דיואר'ס וגי'ן בומביי ספייר.



לדברי אסתי אקרמן, מנכ"לית משותפת ובעלים של אקרמן : "אנו גאים לייצג את בקרדי מרטיני הנחשבת לאחת מחברות האלכוהול הגדולות בעולם. הקמפיין של בקרדי משקף נאמנה את רוח המותג העליז והתוסס של הרום המוביל והנמכר ביותר בעולם".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)