מותג האפייה maimon's בקמפיין טלוויזיה ראשון

מותג האפייה maimon's המספק פתרון כולל לאפייה, מעלה לראשונה השבוע קמפיין פרסום בטלוויזיה בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪.



maimon's הוא קונספט אפייה שלם המספק לצרכן פתרון כולל של כל תחום חומרי הגלם וכלי עזר לאפייה, באמצעות 186 מוצרים ו-11 תתי קטגוריות צרכניות: שוקולדים, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות מוכנות לעוגות, קמחים, קישוטים לעוגות, תבלינים לאפייה, משפרי אפייה, שקדים ואגוזים, כלי עזר וספרות מקצועית ועוד.



הקמפיין הטלוויזיוני כולל סרטון המתרחש בסופרמרקט וממחיש את הקונספט של maimon's – כל חומרי הגלם לאפייה זמינים ונגישים לכולם בסופרמרקט ומאפשרים לצרכן אפייה מקצועית במטבח הביתי.



סלוגן הקמפיין: "maimon's – עולם שלם של אפייה"



כפיר מימון, סמנכ"ל השיווק של "maimon's", מסר כי הקונספט שלmaimon's יצר מהפכה בשוק האפייה בישראל מאז השקתו לפני שנה. קמפיין הפרסום שיעלה לקראת חג השבועות יגדיל את המודעות של הצרכנים לפתרון הכולל שמציע maimon's לאפייה מקצועית בבית, ויתמוך בפעילות השיווקית לקראת החג. לקראת חג השבועות מתוכננת פעילות קידום מכירות ומבצעים מיוחדים ברשתות השיווק.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)