מותג הג'ינסים MAVI בשיתוף עם H&O בקמפיין ב"ראש ירוק"

מותג הג'ינסים הבינלאומי MAVI בשיתוף עם רשת האופנה H&O יוצא בקמפיין ב"ראש ירוק", במטרה להגביר את המודעות למען איכות הסביבה. הקמפיין (באמצעות באומן בר ריבנאי), בהשקעה של כ-500 אלף ₪, כולל שילוט קירות, מודעות בעיתונות ארצית וקמפיין אינטרנט.



הקמפיין קורא לציבור להצטלם כשג'ינס לראשם כביטוי לתמיכה ברעיון הגברת המודעות למען איכות הסביבה. הג'ינס על הראש הוא המהפך הנדרש במעבר ל"חשיבה ירוקה". התמונות יועלו לאתר האינטרנט של הקמפיין.



MAVI ורשת H&O (היבואנית והמשווקת הבלעדית של המותג), יתרמו בעבור כל תמונה שתישלח, לפרויקט "אמץ כיתה" של "קרן היעל", עמותה ללא מטרת רווח, הפועלת להגן על הטבע, הנוף והמורשת בישראל בשיתוף רשות הגנים והטבע , 1000 ₪ .



MAVI גייסה העונה את צלם האופנה הידוע אוליברו טוסקני, שהתפרסם בשנים האחרונות באמצעות עבודותיו ופעילותו למען איכות הסביבה. טוסקני נחשב לפעיל ומעורב בתחום המאבק להגנת הסביבה ונושאים אקולוגיים.



לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר H&O, התרומה לקרן היעל מיועדת לפרויקט "אמץ כיתה" שמטרתו להגביר את המודעות לסביבה ואיכותה, לערכי הטבע, המורשת והנוף שבה לתמידים מעוטי יכולת מאזורי הפריפריה ואזורי קו העימות, תלמידים בעלי מוגבלויות במסגרות החינוכיות השונות ולתלמידים בקרב בני המיעוטים."


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)