מותג הדרמו קוסמטיקה סבוקלם משיק קמפיין חדש- נבחרת הרופאים

מותג הדרמו קוסמטיקה סבוקלם משיק קמפיין חדש:

"בעור לא משחקים זה עניין למומחים"
הקמפיין בהובלת נבחרת רופאי העור החדשה של המותג

מותג הדרמו קוסמטיקה הוותיק סבוקלם יוצא במהלך המשלב בין שני עולמות: עולם הקוסמטיקה והעולם הדרמו-רפואי. במסגרת המהלך, סבוקלם משיקים קמפיין חדש בהובלת נבחרת רופאי העור של המותג: ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ד"ר איילת אולך מומחית לרפואת עור ועור בילדים וד"ר ריאד חורי מומחה לרפואת עור בעל קליניקה לרפואה אסתטית.

הקמפיין בהובלת נבחרת הרופאים יעלה בחודש ינואר בפריסה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל, בדגש על סושיאל מדיה בהשקעה של מעל למיליון ₪, בהובלת משרד הפרסום גולן פלוס. 

 

מטרת הקמפיין היא להעלות המודעות לחשיבות התייעצות עם מומחים. אנו חיים בעולם המשתנה בקצב מסחרר, טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות צצות מדי יום ואנחנו רצים איתן קדימה. לצד כל התועלות הברורות מאליהן לחיי היום-יום שלנו, למציאות הזו יש גם צדדים פחות חיוביים. "רפואת עור ברשתות החברתיות" היא אחד מהם. המידע שזמין לנו היום ברשת הוא אינסופי והנטייה לאמץ המלצות טיפוליות מניסיון של מישהו אחר קיימת בעוצמה גבוהה, לכן חשוב להיצמד למקור מהימן ומקצועי שמדובר בעור הפנים.

 

ד"ר יוסי טייב מומחה לרפואת עור, ממליץ לפנות למומחה כשמדובר בבעיית עור: "כשאנחנו לא רואים טוב אנו פונים לבדיקת ראייה מקצועית. בדיוק כך גם במקרה של בעיות עור. בעור לא משחקים, זה עניין למומחים".

ד"ר איילת אולך מוסיפה כי טיפול וטיפוח העור הוא עניין רפואי המצריך התייחסות אישית – "הניסיון שלך מתאים לך בלבד, לכל אחד יש עור שונה ותופעות ייחודיות הדורשות טיפול מותאם אישית".

 

למידע אחראי וללמידה על הדרכים לטיפול בעור – ניתן להיכנס למתחם הרופאים באתר סבוקלם, במתחם הרופאים כתבות תוכן מעמיקות מפי רופאי עור על תופעות עור שונות ודרכי התמודדות וטיפול, וובינר עם המומחים, צ'אט רופאים והטבות מיוחדות.

 

במסגרת הקמפיין המותג יקדם את מוצר הדגל המטפל בעור אדמומי ומגורה – קלאסיק קרם לחות במהדורה מוגבלת של 90 מ"ל (20% תוספת) רק ב-69.90 ₪ במקום 99.90 ₪ (המבצע בתוקף עד ה-15.1.2024).

להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים, קופות החולים ובאתר סבוקלם:

אולי יעניין אותך

 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 אחוה למערכות הביטחון במלחמה צילום יעל האן
 טאף מאדרס בגן החלומות-צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349