מותג ההיגיינה "אולוויז" יוצא בפרויקט חברתי לקידום העצמה נשית

מותג ההיגיינה הנשית משיק את "הנבחרות" פרויקט חברתי לקידום העצמה נשית לצעירות בשלבים הראשונים של הקריירה . הפרויקט יעניק למשתתפות חוויה לימודית, כלים לבניית מיומנויות אישיות והתנסות במשימות השאולות מהמציאות היומיומית של עולם הקריירה.



הפרויקט יסוקר ב- HOT3שבסופו ה"נבחרות" יזכו גם בפרס חלומי: מסע נשי בהודו ומענק של 5000 ₪ לתחילת דרכן. את הפרויקט מפיקים "גשם תקשורת" , ושותפים לו חברת הקד"מ "פרומרקט" וחברת הייעוץ ואיבחון "אנימה".



אופיר גוטמן, מנהל תחום הנייר בחברת פרוקטר אנד גמבל ישראל: "אסטרטגית אולווייז מאפשרת לנו פלטפורמה נרחבת להמשיך ולהעמיק את יחסי המותג עם אוכלוסיית המטרה על מנת להפוך את תקשור המותג לרב מימדי. בכך שמה אולוויז דגש על מסרים אמוציונאליים התואמים את ערכי המותג. פרויקט "הנבחרות" של אולווייז בנות הוא פלטפורמה להמשך בניית מובילות המותג ובידולו כמותג נשים מוביל בישראל".



פרויקט "הנבחרות" של אולוויז בנות יהיה פרויקט הדגל של תכנית הנשים היומית "בנות", המשודרת בכל ערב בערוץ HOT3. התכנית תעקוב אחר הפרויקט ותכלול צילומים מהשטח של המשימות והסדנאות המקצועיות, סיקור הרצאות של נשים מפורסמות, ראיונות עם המתמודדות ועוד.



שיתוף הפעולה עם התכנית "בנות" הנו חלק מעסקת רכישת זכויות שימוש במותג התכנית "בנות" ע"י פרוקטר אנד גמבל, תוך כוונה למקסם את כוחו של מותג טלוויזיוני נשי ראשון מסוגו בישראל ליצירת פעילות חוץ-מסכית לקידום והעצמת נשים צעירות בישראל.


שלוש ממגישות התוכנית "בנות": דנה ברגר, מירי נבו וגלי עטרי, ישתתפו בעצמן בקמפיין ובפרויקט ויעבירו ל"נבחרות" הרצאות, בהן יחלקו עם המשתתפות את היסטוריית ההגשמה האישית שלהן, ומעט מניסיונן האישי ומסודות ההצלחה שלהן.




פרוקטר אנד גמבל מובילה עם 58.6% משוק ההיגיינה הנשית (עפ"י נתוני נילסן, כספי, דצמבר 2005).



לפי נתוני נילסן עולה כי פרוקטר אנד גמבל מחזקת את מובילותה בקטגורית ההיגיינה הנשית עם נתח שוק כספי של 58.6%, (כמותי – 59.3) – נתח שוק זה מהווה עלייה של כ- 7% לעומת ששת החודשים האחרונים. בנתח השוק של חוגלה קימברלי חלה ירידה של 9% מששת החודשים הקודמים.

אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי