מותג הוטפופ – בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט נרחב – באמצעות יורו תל-אביב

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג הוטפופ בישראל, עולה בקמפיין נרחב בטלוויזיה (ערוצים 2, 10 ו- 24 ) ובאינטרנט (אתרים: תפוז, נענע ו-walla), למשך כ- 6 שבועות.



הקמפיין באמצעות יורו תל-אביב, בנוי מ-4 סרטונים שונים המוקדשים לז'אנרים שונים בטלוויזיה (סדרות רומנטיות, ספורט, מוזיקה/נוער ובידור) בא לקשור את הוטפופ כחטיף מושלם לחוויית הצפייה המשפחתית בטלוויזיה הביתית, תחת הסיסמא: "הוטפופ עושה רק טוב לטלוויזיה".




היקף הקמפיין נאמד בכ- 750,000 $.



קרדיטים:


מנהל קראיטיב: אדם בני * ארט: טיראן בר שלום * קופי: מאיה ירושלמי * מפיקה: דנה קארו * מנהל לקוחות: יעל ירדני * סופרוויזרית: תמי בכר * תקציבאית: מאיה אבוט * יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן * חברת המדיה MPG


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)