מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק סדרה חדשה בקטגוריית הדאודורנטים

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק בימים אלה סדרת דאודורנטים חדשה, מינרל אקטיב דריי, הצפויה להגדיל את נתח השוק שלו. דרישת הצרכנים הובילה את המותג לפיתוח הסדרה החדשה: בחודש מרץ 2010 הושקה לראשונה סדרת "דאודורנט מינרל" של המותג וכבשה נתח שוק משמעותי. על פי נתוני נילסן כבש המותג 12% נתח שוק כספי ו- 12% נתח שוק ביחידות בשנת 2010.



"השקת קטגוריית הדאודורנטים של גרנייה בישראל במרץ 2010 הניבה תוצאות מצוינות, גם בהשוואה להשקת הסדרה במדינות שונות ברחבי העולם. ההשקה פנתה לפלח שוק משמעותי בשוק הדאודורנטים בישראל, שהעלה דרישה לפיתוח הסדרה החדשה", אומרת אדוה גדז', מנהלת השיווק של גרנייה ומוסיפה: "אנו צופים כי בתום שנת 2011, שנת החדרת המוצר לשוק, נכבוש נתח שוק כספי של 15% ונמשיך להיות שחקן בולט ומרכזי בשוק הדאודורנטים בישראל".



סדרת הדאודורנטים החדשה, מינרל אקטיב דריי, מיועדת להגנה עד 48 שעות ומעניקה תחושה יבשה באופן מיידי. הסדרה מכילה רכיב MINERALITETM מהטבע- מינרל ממקור סלע וולקני בעל יכולת ספיגה יעילה ומותיר את העור יבש, נעים ורך למגע.



עיצוב אריזה חדשני – ספרי עם מנגנון נעילה ON/OFF לפתיחה וסגירה מבוקרת ורול באריזה מתאימה (ניתן להניחו הפוך) לניצול מרבי של החומר.



בשלב ההחדרה של סדרת הדאודורנטים מינרל אקטיב דריי לישראל יושקו 6 מוצרי ספריי/רול בניחוחות מרעננים. עד סוף שנת 2011 תורחב ההפצה עד לכ- 1700 נקודות מכירה ברחבי הארץ (רשתות פארם, המזון ובפרפומריות פרטיות), במחיר היכרות של 16.99 ₪ במקום 24.99 ₪.



השקת הסדרה החדשה תלווה בקמפיין טלוויזיה (באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס גלר- נסיס") תחת הסיסמא: "48 שעות של הגנה, העור נושם והתחושה יבשה באופן מיידי".

אולי יעניין אותך

 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349
 הגוף החדש של SABON במגוון ניחוחות מענגים
 פריז - סרום פיטולסטיל החדש לטשוש והעלמת סימני מתיחה מחיר 219 שח צילום יחצ חול (2)
SM-R390_003_L Perspective_Gray_Thumb
-ספר-מסים-min

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר