מותג המעצבים הבינלאומי ves Saint Laurent יוצא במהלך שיווקי להשקת הבושם PARISIENNE

איב סאן לורן יוצא במהלך שיווקי רחב היקף, הכולל: קמפיין פרסום, השקת מיני סייט לבושם הנשי פריזייאן, קמפיין אינטרנט באתרים תפוז ונענע, קד"מ בסניפי המשביר לצרכן (קינג ג'ורג' ת"א, הדר חיפה, רמת אביב והקיריון בחיפה) ונראות כוללת בנקודות הבישום של איב סאן לורן ברחבי הארץ.



קמפיין הפרסום, אותו מובילה הדוגמנית הבינלאומית קייט מוס, תחת הסלוגן: "לחיות… ולאהוב את הרגע", מציג את תשוקתה וחושניותה של האישה הפריזאית, המודרנית והחושנית של איב סאן לורן, הממחישה את עוצמת הפיתוי של בושם פרזייאן.



הקמפיין, יעלה בטלוויזיה למשך שבועיים, בערוץ 2, 10, 9 ובערוץ המוסיקה 24.



במסגרת המהלך, יושק מיני סייט אינטראקטיבי וחווייתי, שיציע התנסות בבושם החדש, לצד מידע וחדשות על הטרנדים החמים ביותר בעולם היופי, מבירת האופנה הפריזאית www.ysl-parisienne.com/il/



1000 הנרשמות הראשונות למיני סייט, יזכו בבושם "פריזייאן" במתנה. בנוסף, יציע המיני סייט לגולשות שאלון "האם את פריזאית", המנסה להבין עד כמה את אישה פריזאית? עם קבלת התשובות תקבלנה הנשים פנקס סטייל אישי, עם המלצות לבוש וסטיילינג, מאת מומחי היופי של "איב סאן לורן".



המיני סייט יכלול: מידע על הבושם פריזייאן והמלצות על קניות, בילויים והדברים הכי חמים בפריז באמצעות אפליקציה של פריזייאן (הניתנת להורדה).



בנוסף, ניתן למצוא באתר 4 בלוגריות מרחבי העולם, החוות את דעתן על האישה הפריזאית, כאשר את הבלוג הישראלי כתבה ועיצבה שפרה קורנפלד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)