מותג המשקפיים האמריקני Private Vintage Collection נכנס לישראל

סם טשרניחובסקי קיבל את הזיכיון הבלעדי בישראל להשקת מותג משקפי השמש והראייה Private vintage collection בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪.


המותג הפופולארי מצליח להתמיד בהרכבת קולקציות המקדימות את הטרנדים העולמיים הבאים לבוא וכן בייצור רפרודוקציות על פי הטרנדים הנצחיים מהמאה הקודמת ושילוב בין השניים. כאשר המשקפיים הנמכרים בבוטיקים ובחנויות הינם ייחודים ואקסקלוסיביים למותג. הקולקציות יימכרו בכ- 100 נקודות מכירה בפריסה ארצית.



למותג מבחר נקודות מכירה ברחבי העולם ביניהם: ארה"ב, החוף הקריבי של מקסיקו, הונג קונג, הודו ועוד ומצהיר על כוונות להתרחב למדינות נוספות בעקבות מכירות של מאות אלפי משקפיים בשנת 2016.



מנתוני המחקר שערכה החברה במהלך שנות פעילותה בזירה הבינלאומית עולה כי קהל הקונים מתמכר לדחף להתחדש במשקפיים בטווח מחירים נגיש שנע בין 200-600 ₪ דבר המאפשר קצב מכירות וקצב התחדשות מהיר ויצירת סטייל אישי תחת המוטו: New Style Every Day. בנוסף מציע המותג ליין פרימיום יוקרתי בטווח מחירים שנע בין 800-1200 ₪.



את הקולקציות המתחדשות מידי שבועיים ניתן להשיג בחנות הדגל דיזינגוף 240 תל אביב ובבוטיקים נבחרים בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה