מותג השוקולד הטבעוני הישראלי פנדה ממשיך להרחיב הפצתו באמריקה

מותג השוקולד הטבעוני הישראלי פנדה ממשיך להרחיב הפצתו באמריקה – 

נכנס  ל 4 רשתות שיווק מובילות בארה"ב

לאחר שנכנס בסוף שנת 22 לחנויות פרטיות בניו יורק ובפלורידה ולאחר גיוס של 3 מיליון דולר מצד משקיעים להרחבת ההפצה בתחילת 2023 ,מותג השוקולד הישראלי הטבעוני פנדה , הנמכר בארה"ב תחת המותג 7th Heaven , ייכנס החודש לראשונה לרשתות השיווק המובילות בחוף המזרחי: Wegmans, Giant Food, Giant Co., Stop & Shop.סה"כ המותג יימכר בכ-700 נקודות מכירה בארה"ב וזאת בנוסף למכר באון ליין.

לדברי דניאל ואליה ברקת, המייסדים והבעלים: "אנו שמחים שהמטרה אותה הצבנו לעצמנו מתממשת ומתרגשים לראות את מוצרי המותג ברשתות שיווק מובילות בארה"ב. אנחנו רק בתחילת הדרך למימוש פוטנציאל הצמיחה של המותג האמריקאי בשוק בארה"ב וממשיכים בפעילות להרחבת ההפצה בכל צפון אמריקה". 

על פנדה:

מותג השוקולד פנדה הוקם בשנת 2015 על ידי אליה ודניאל ברקת, טבעונים שהחליטו לפתח שוקולד שייחודו במרקם ובטעם של שוקולד חלב ללא רכיבים מן החי ועשו גיוס המונים פנומנלי של מעל 6 מיליון ש"ח. את מוצרי המותג  הם מייצרים במפעל החברה בקרית טבעון. כל מוצרי המותג פנדה הינם פרווה בכשרות מהדרין. המוצרים של המותג מיוצרים מקקאו שמקורו בסחר הוגן ונושאים את תו ויגן פרנדלי שניתן למוצרים שאינם מכילים רכיבים מן החי. המותג האמריקאי 7th Heaven  מיוצר גם הוא בטבעון והוא בעל פורטפוליו מוצרי זהה למותג הישראלי. כזכור, לפני כחודשיים, דיפלומט חברת המכירות וההפצה המובילה בישראל, החלה לשווק את המותג פנדה בישראל.

סדרת מוצרי המותג פנדה כוללת טבלאות של ממתק בטעם שוקולד במשקל של 100 גרם במגוון טעמים: פנדה קרמלח עם שברי קרמל ומלח גס, פנדה קרם בוטנים במילוי קרם בוטנים, פנדה קרם נוגט במילוי קרם נוגט, פנדה קרם חלבה במילוי קרם חלבה, פנדה קרם אגוזים במילוי קרם אגוזים, פנדה לבן עוגיות עם שברי עוגיות ופנדה קלאסי. עוד בסדרת המוצרים מגוון חטיפים במשקל 45 גרם: פנדה בוטנים וקורנפלקס, פנדה קוקוס קלוי, פנדה נוגט פצפוצים ופנדה פיסטוק חלבה.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר