מותג טיק טק וסוזוקי ישתפו פעולה בקמפיין קד"מ: "כמה קופסאות טיק טק נכנסות בסוויפט?"


מרענן הפה טיק טק (מבית היוצר של פררו) ויצרנית הרכבים סוזוקי משתפות פעולה ב"מבצע סוויפט בטיק טק". מדובר בקמפיין קד"מ ראשון מסוגו הכולל תחרות במסגרתה יוזמנו אנשים לחשב כמה קופסאות טיק טק נכנסות בסוזוקי סוויפט אחת. הזוכה יקבל לידו סוזוקי סוויפט חדשה.



המבצע ילווה בקמפיין מאסיבי אשר הופק על-ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFT FCB ויכלול טלוויזיה, פרסום באולמות התצוגה והמוסכים של סוזוקי, פרסום על גבי האריזות המשתתפות במבצע(יחיד/רביעייה בטעמי מנטה ותפוז) ופרסום נרחב בנקודות המכירה בכל רשתות השיווק בארץ.



חטיבת פררו, האחראית על הפצת מוצרי פררו בליימן שליסל, נערכה מבעוד מועד וציידה את נקודות המכירה בשלל אלמנטים יצירתיים, המתקשרים את המבצע. היקף המהלך מוערך בכ- מליון$.



קרדיטים:


מירה פינקלשטין.


מנהל קריאייטיב – ירון תגר.


ארטדיירקטור – ליאת כהן.


FCBI (אינטראקטיב)- רועי קיש.


אושיק רושינק – מנהל מחלקת אסטרטגיה.


יעל ניצן – תקציבאות.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)