מותג נולד: סינמה רעננה יוצאת בקמפיין פרסום חדש "מה -1/2/07, מפסיקים לראות טלוויזיה"

"סינמה סיטי" באמצעות משרד הפרסום "ראובני פרידן" ישיק ב 1/2/07 קמפיין פרסומי חדש, בעלות של כ- 1 מיליון ₪ ל- 2 מתחמי הקולנוע החדשים ברעננה.



קמפיין הפרסום "מה- 1/2/07 מפסיקים לראות טלוויזיה" יקדם את פתיחת אולמות הקולנוע "סינמה פארק" ו"סינמה רענן" השוכנים ברעננה, בניהול סינמה סיטי שבצומת גלילות.



הקמפיין כולל ג'ינגל בתחנת הרדיו "רדיוס", שקופיות חסות בערוץ הראשון, שלטי חוצות באזור השרון וכן מודעות במקומוני השרון.



שני בתי הקולנוע "סינמה רעננה" נפתחו לאחרונה, האחד בקניון רננים והשני בקולנוע פארק.


הם שופצו לאחרונה בהשקעה כוללת של 7 מיליון ₪, באולמות הותקנו מושביי עור נוחים ומערכת השמע הוחלפה. כמו-כן ב"סינמה רענן" שבקניון רננים, השיקו שני אולמי VIP הזהים לאלו הקיימים במתחם הסינמה סיטי שבצומת גלילות.



יעקב כהן מנכ"ל הסינמה סיטי אמר היום כי: "רעננה נבחרה על ידנו להיות העיר הראשונה, מחוץ למתחם הצפייה הגדול בישראל הסינמה סיטי, שתעבור לטכנולוגיית צפייה הכוללת בילוי חוויתי וצפייה בסרט בתנאי VIP ממנו נהנו עד כה רק הצופים המתחם הסינמה סיטי".



אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)