מותג ניו באלאנס יוצא בקמפיין השקה קטלוגי באמצעות "דיירקט ליין"

חברת סילון ספורט, יבואנית ניו באלאנס ישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין השקה לקולקצית נעלי הספורט החדשה של החברה.



את הקמפיין מוביל קטלוג המופץ בכמיליון עותקים ע"י חברת "דיירקט ליין" בכל רחבי הארץ על דלתות הבתים. ההפצה מתבצעת זו השנה השניה ע"י "דיירקט ליין" המתמחה בדיוור DOOR TO DOOR (מדלת לדלת).



תכנית החלוקה נקבעה ע"י "דיירקט ליין" וניו באלאנס והיא פונה לקהל מטרה שכולל משפחות, ילדים ובני 40 + במרכז, במושבים ובערי הפריפריה.




תקציב הקמפיין המדווח עומד על כ – 2 מיליון ₪. משרד הפרסום המוביל אותו הוא בורודה – קפלן.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל