מותג שוופס אנרג'י יושק בקמפיין בהיקף 8 מיליון ש"ח

יפאורה מצעירה את המותג שוופס עם השקת קו משקות אנרגיה של המותג, בקמפיין נרחב בהיקף של 8 מיליון ש"ח.



לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות, Schweppes, המשיק היום סדרת משקאות אנרגיה חדשה. סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה."




ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן 20/4/2019MAT) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% מול אשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון ₪ (ירידה של 3.5% מול אשתקד). Schweppes הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות הקלים (ללא מים מינרלים), והיחיד שמציג צמיחה מול ירידה של כלל השוק.Schweppes מהווה 8.6% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות וגדל בשנה האחרונה ב2%. זו תהיה כניסה ראשונה של Schweppes לתחום משקאות האנרגיה.



המותג Schweppes מוביל את קטגורית מוגז צבעוני עם מעל 40% נתח שוק כספי, ו39% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב3% כספי ו2% כמותי, מול ירידה של כלל הקטגוריה ב1% כספי ו5% כמותי.



Schweppes כאמור הוא המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן 20/4/2019(MAT ומוביל את החדשנות הגדולה ביותר – מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי מוגזים בטעמים ללא סוכר ועוד.



Schweppes נחשב למותג משקאות מוגזים הפונה לקהל בוגר יחסית, גילאי 25/30 ומעלה. סדרתSchweppes Energy החדשה פונה לקהל חדש , צעיר משמעותית מהקהל התקשורתי של המותג. גילאי 16-24. התמיכה התקשורתית והשפה התקשורתית של הסדרה תהיה ייעודית ושונה מהתמיכה הכוללת במותג, בהתאם.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)