חברת ברימאג דיגיטל אייג' יבואנית מקררי BEKO בישראל, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף לרגל השקת סדרת מקררי SBS עם מערכת הקירור החכמה.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום עפר הרץ ליניאל DDB תחת הסלוגן "בקו בחירה עולמית", עולה בהשקעה של כ- 2.5 מליון ₪ וממשיך את הקו האסטרטגי של המותג בישראל לפיו ב-101 מדינות נמכר בכל 2 שניות עוד מוצר של בקו. הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה בכל הערוצים, רדיו אזורי, עיתונות ארצית, מדיות תומכות נוספות, וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קד"מ.
קרדיטים:
מנהלת פרסום ברימאג דיגיטל אייג' – רותי ברניצקי
משרד פרסום-עופר הרץ ליניאל DDB
סופרוויזרית – חניתה פרץ
קופירייטר – אילן לזרוביץ
ארט – רומן גולמן
מנהל קריאייטיב – רוני הרץ