מותג FREE עולה בקמפיין תדמיתי ראשון

מותג מוצרי הבריאות Free הנמצא בבעלות חברת בית טבע ש.מ. עולה בקמפיין תדמיתי ראשון, עם שני סרטוני אנימציה נועזים ומפתיעים שנועדו להעביר את האסטרטגיה המבודלת של המותג, שממצב את עצמו כשחקן הכיפי והממזרי בקטגוריית מוצרי הבריאות.

הסרטונים עושים שימוש
בהומור שמעביר את הכיף שבאכילת מוצרים בריאים וטבעיים.



הקמפיין באמצעות לין&לין, יעלה היום בערוצים 2 ו-10 במשך שבועיים.


היקף הקמפיין מוערך בכ- 1.6 מיליון ₪ והסיסמא שתלווה אותו: Free – כל כך טבעי אז תנשנשו חופשי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)