מותג מוצרי הבריאות Free הנמצא בבעלות חברת בית טבע ש.מ. עולה בקמפיין תדמיתי ראשון, עם שני סרטוני אנימציה נועזים ומפתיעים שנועדו להעביר את האסטרטגיה המבודלת של המותג, שממצב את עצמו כשחקן הכיפי והממזרי בקטגוריית מוצרי הבריאות.
הסרטונים עושים שימוש בהומור שמעביר את הכיף שבאכילת מוצרים בריאים וטבעיים.
הקמפיין באמצעות לין&לין, יעלה היום בערוצים 2 ו-10 במשך שבועיים.
היקף הקמפיין מוערך בכ- 1.6 מיליון ₪ והסיסמא שתלווה אותו: Free – כל כך טבעי אז תנשנשו חופשי.