מותג FREE עולה בקמפיין תדמיתי ראשון

מותג מוצרי הבריאות Free הנמצא בבעלות חברת בית טבע ש.מ. עולה בקמפיין תדמיתי ראשון, עם שני סרטוני אנימציה נועזים ומפתיעים שנועדו להעביר את האסטרטגיה המבודלת של המותג, שממצב את עצמו כשחקן הכיפי והממזרי בקטגוריית מוצרי הבריאות.

הסרטונים עושים שימוש
בהומור שמעביר את הכיף שבאכילת מוצרים בריאים וטבעיים.



הקמפיין באמצעות לין&לין, יעלה היום בערוצים 2 ו-10 במשך שבועיים.


היקף הקמפיין מוערך בכ- 1.6 מיליון ₪ והסיסמא שתלווה אותו: Free – כל כך טבעי אז תנשנשו חופשי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)